tirsdag 28. desember 2010

Årets julegaver

Det ble en heller laber produksjon av julegaver i år. Jeg skulle strikke votter til syslemannen, men det æ, rakk jeg ikke. Men, han har bursdag om 2,5 uke (uæ, er det ikke lenger? *knekker i gang etterpå*), så planen er å strikke til bursdagen.

Men noe fikk jeg laget! To par grytekluter. Heklet i ubehandlet ull, av dobbelt lag fastmasker. Siste ble ferdig lille julaften. Bilde? Eh, glemte å ta.
Så heklet jeg noen stjernesnøkrystaller. Kaller dem det, i mangel på et bedre navn. Det ble til tre juletrær. I grunn ganske fornøyd. Ok, den på bilde under er jo skikkelig skakk, men altså, gav da ikke bort de skakke! Uansett, jeg er en novise på hekling (og stiving). I grunn stolt bare av at jeg fikk det til.
Fortsatt god jul:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!