torsdag 27. oktober 2011

Venteinnlegg

Nå begynner det å bli noen dager siden forrige innlegg. Det gå'kke an!

Siden sist har jeg fått ferdigstilt en tykk ullbukse til ettåringen. Den kommer snart frem her, men akkurat nå er den i barnehagen. Tror nok den bør vaskes litt før jeg tar bilde av den.

Har også strikket en hals - en jeg for første gang har blitt fornøyd med! Men her jobber jeg litt med oppskrift samtidig som jeg strikker en til storebror. Med andre ord - den skal jeg vente litt med å skryte av.

Ellers er jeg som vanlig polygam. For tiden har jeg dette på pinnene:
- Mariusgenser i str 1-3(?) i fargene brun, grå og lyng.
- Mariusgenser i str. 4-5 i fargene grønn, grå og mintgrønn
- Ribbegenser i rød og rød
- To par rillestrikkede votter
- Mariuslue

Prøver også og registrere meg på Bloggurat. Ikke helt fått det til enda...

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se bilder av alle de spennende prosjektene dine!

    SvarSlett
  2. Du har nok å henge fingrene i, skjønner jeg. ;-) Gleder meg til å se bilder!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!