søndag 22. mai 2011

Presenting: Miss Zerah!

Hjemmestrikkede jakker er ikke noe som hører vinteren til. Man tager litt bomullsgarn og vips!


Denne bloggen har et visst etterslep for tiden. Det positive med at plagget har vært i bruk et par uker før jeg får summet meg til å ta bilde, er jo at den er "brukt i form". Hengende på en kleshenger ser det jo nesten ut som om det er en baby inni, eller?

Nederst er det noen søte små hjerter. Skal jeg strikke disse hjertene igjen, så dropper jeg nok øverste mønsterlinja i et forsøk på å få de noe mer avrundede øverst. Disse synes jeg nemlig det ble litt vel djevelsk preg over.


Knapper kjøpt på Etsy.


Mønster: Miss Zerah
Garn: Drops Cotton Light
Garnmengde: 146g
Pinenr. 4
Str: 9mnd

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!