onsdag 25. mai 2011

Pickles' høstvest i kjoleversjon!

Først må jeg nesten skryte litt av den flinke jenta mi som har begynt å dra seg opp i stående!


Som dere ser er det ikke vanskelig å få denne over hodet - god og vid. Oppskriften er i str 1 år, så det er vel strengt tatt ikke spesielt overraskende. Jeg ser for meg at hun kan bruke denne uten noe under i sommer, og med en body under til høsten.

Jeg synes den gjorde seg i kjoleversjon. Jeg er ikke spesielt pyntete av meg, men er ganske så svak for søte plagg på små jenter.
La opp 140 masker i stedet for 112, og felte to masker i hver side hver 5. omgang totalt 8 ganger.

Det var artig å strikke daisy'ene, om enn noe knotete.

Garn: Sandnes Duett
Garnmengde: 142g
Pinne nr: 4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!