torsdag 5. mai 2011

Juhu! Pakke i posten!

Jeg var så heldig å vinne give-awayen til Komadyret!
Litt ekstra artig i grunn - jeg har deltatt i ganske mange give-awayer den siste måneden ute i blogglandia. Av en eller annen grunn så var Komadyret sin den eneste jeg valgte å lage link til i sidebaren min. Og så vant jeg akkurat den!

Ooo, pakke inni pakka!

Og her kan dere beskue premien!

Kanskje jeg skal strikke noe til meg selv av garnet? Ikke så ofte jeg strikker til meg selv. Hm...
Ø, kremt, det var to sjokoladeegg til. De, ø, spiste jeg før jeg fikk tatt bilde. (Hysj, ikke fortell det videre - pakken kom nemlig på en hverdag)

Tusen, tusen takk til Komadyret for den flotte pakken! Og gratulerer igjen med høyst fortjent høyt lesertall!

1 kommentar:

  1. Så gøy! Jeg og av typen som A L D R I vinner noen ting hehe

    Tror jeg tar deg på Ordet Marianne,og begynner på barnehagetøy til Isabelle - som du sier så tar det nok litt lengre tid en hva jeg planlegger - ekke like kjapp i pinnene som deg gitt! hehe

    Strikker samma ganser som du har strikket, den ribbe genseren fra Nøstebarn - greit med deg som hjelp da ;)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!