mandag 27. september 2010

Har du sett! Et sett!

Jeg har det med å strikke en genser i den fargen, bukse i en annen osv. Resultatet blir da en fargerik garderobe som slettes ikke matcher. Jeg er ikke av sorten som bryr meg så mye om slikt, men litt gøy er det jo å kunne si at jeg har strikket et sett!. Det som gjør at jeg vil kalle dette et sett, er den brune fargen i ribben på genseren. Den er faktisk samme farge som buksa!

Jeg synes buksa ser litt rar og bred ut, men den sitter faktisk som støpt på toåringen!

Genseren ble ferdig for lenge siden. Men så kunne jeg jo ikke vise den frem uten buksa... Så hadde jeg en plan om å ta bilde med mottaker i. Æsj, må bli flinkere der.

Mønster: genser - Raglan fra Nøstebarn, bukse: Lanett 0914 - men endret maskeantallet
Garn: Peruvian Highland
Garnmengde: genser 213 g, bukse 171
Pinne: 3, 4 og 4,5
Størrelse: 2-3 år

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!