torsdag 16. september 2010

Kan man ha for mange bleiebukser?

Håper ikke det. Samtidig så satser jeg på at det antallet jeg har nå er det perfekte. Åtte.

Først ut i denne posten er en Spareribs soaker. Jeg brukte pinne 4, og ikke 5 som det står i oppskriften. det passer min strikkefasthet og smak bedre. Jeg fikk brukt opp litt rester av Peruvian Highland. Føles godt å slanke garnlageret litt. Blir nemlig plass til mer garn da...
Planen er å bruke denne om natten.


Så følger to Curly Purly i str. Small. Den over er strikket i Gjestal Safir. Den under består av rester av Peruvian Highland jeg hadde igjen fra sperrelagsteppet. Den kan se ut som to forskjellige bukser - men akk, det er nok bare to sider av samme sak, eh bukse.
Synes igrunn prosjekter av restegarn kan bli riktig så spennende. Hvordan vil stripene arte seg? Det er bare å strikke i vei, så finner man ut av det!

I skrivende stund ligger de to nederste

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!