tirsdag 8. mars 2011

Årets galskapsprosjekt!

Dette er noe jeg har tenkt på og har hatt lyst til lenge. Jeg burde definitivt ha begynt før, helst før 2,5åringen ble født. Men ja, det skjedde ikke. Så jeg får vel være fornøyd med å ha kjøpt pakken. Kan ikke være for kravstor med seg selv, hva? Det var faktisk veldig vanskelig å skaffe dette mysterie-prosjektet. Jeg måtte jo faktisk bestemme meg for hvilket motiv jeg ville ha på. Men altså, nå har jeg vært flink. Både bestemt meg og fått det i hus. Imponerende? Ikke spesielt. Men jeg håper å kunne skryte noe verre når det er ferdig!


Noen som gjetter hva det er? Ringene er et sterkt hint...

Jeg trenger litt heiing for å få denne i mål, kjenner jeg. Synes det er gøy å brodere, men dette blir enorme mengder sting. Og det beste - jeg bør jo egentlig lage to:p

Fortsettelse følger....

2 kommentarer:

  1. Jeg tror det er julekalender du skal brodere. :)
    Morsomt med slike store prosjekter. Jeg liker å brodere, men er ikke så stor fan av å ha broderi fremme som pynt, så det er sjelden jeg gjør det. Broderer, altså. :)

    SvarSlett
  2. Jepp, helt klart julekalender! Ikke noe stress - framtidige barnebarn kan vel få den når den er ferdig? ;)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!