tirsdag 17. januar 2012

Grå periode?

En ting er sikkert. Grått er en undervurdert farge. Grått går til alt, og er i grunn ganske vakkert i seg selv? Slettes ikke bare trist og traust i mine øyne. Ergo har jeg for tiden en tendens til å "handle grått". Klær til meg, garn, garn, garn..

Av grå fremtidsplaner har jeg grå og hvite Fanastrømper til meg selv (siden de er til meg blir de vel ferdig i 2014 en gang), Grå Voss-kjole til 15mndlingen og en bilgenser som blant annet skal være grå til treåringen. I tillegg har jeg tenkt til å strikke minst tre grå putetrekk til sofaen. Har ikke handlet inn det garnet enda, det er jo så fryktelig vanskelig å bestemme seg! 


4 kommentarer:

  1. Grått er jo en fin farge, det! Og om man skulle syns at det blir kjedelig med bare grått, så skal det bare en liten fargeklatt til for å sette en spiss på det hele :)
    PS: Give away i bloggen min ;)

    SvarSlett
  2. Grått er helt nydelig! Rocka og tøft ved siden av svart, paljetter og glitter, eller dust og sart ved siden av lysrosa eller lyslilla. Jeg digger grått! Dette så ut som spennende planer, gleder meg til å se resultatene!

    SvarSlett
  3. Grått seiler opp som en av favorittene mine, den er super å kombinere med andre gråfarger eller klare farger.

    SvarSlett
  4. Jeg har også begynt å få øynene opp for grått. Flott farge som er lett å kombinere med andre farger.

    Tror sokkene dine blir kjempeflotte!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!