onsdag 31. august 2011

Sjal!


Jeg har faktisk ikke strikket sjal tidligere. "Faktisk" fordi jeg opplever at det er litt sjalfarsott blant mange strikkere, og at det er en av de "obligatoriske" tingene en strikkenerd må gjennom.
Jeg kan godt forstå hvorfor sjal er så populært - spennende mønster, anvendelig og ikke for stort prosjektmessig.
Dette var gøy! Jeg kunne tenke meg å strikke flere sjal, og da til meg selv. Må bare få unna barnehagegarderoben først.

Jeg har med vilje droppet nærbilde av mønsteret, da jeg desverre har gjort noen feil. Hysj...

Mønster: Little Arrowhead (ravelry link)
Garn: BC Garn Silkbloom
Garnmengde: 95g
Pinne nr: 6

1 kommentar:

  1. Flott sjal. Jeg holder også på med et (Haruni), og er enig i at det faktisk er ganske artig.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!