onsdag 11. august 2010

Babysett


Dette strikket jeg i mai/juni engang, men siden mottaker da ikke var født, så kunne et jo ikke legges ut her. Men nå har jeg vært så heldig å få hilse på den herlige 3,5 uker gamle babyen!
Settet har skapt en del frustrasjon. Vel, kun min egen feil. Blant annet så strikket jeg nesten ti cm på det ene benet før jeg oppdaget at det var fargeforskjell på garnet. Så oppdaget jeg at jeg hadde delt til beina skeivt. Det ene benet kan da ikke være ti masker større enn det andre! Har altså rekket opp noen ganger fordi jeg var ukonsentrert. Sånn går det når man strikker på forelesning...
Håper det falt i smak og kommer til å passe.

Mønster: bukse fra Sandnes hefte nr 0714, jakke fra samme, men vaffelmønsteret la jeg til selv.
Pinne: 2 og 2,5
Størrelse: 3-6 mnd
Garn: Gjestal baby ull


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!