fredag 30. desember 2011

Hils på herr Ape


Hr. Ape har flyttet inn til en gutt på fem måneder. Jeg er selvsagt fullstendig overbevist om at han kommer til å synes Hr. Ape er minst like kul som jeg gjør.

Hr. Ape var i grunn ganske så artig et prosjekt. Sammen med Hinkel Pinkel  har han inspirert til å bruke heklenåla litt mer. Strikking prioriteres, så ingen fare for at bloggen oversvømmes av slike helt med det første - det er tross alt ett år siden jeg heklet Hinkel Pinkel. (Huff så fort tiden går. Begynner jeg å bli gammel?)
Mønster: Monkey with a Banana (link til Ravelry side)
Garn: Mandarin petit - dobbel tråd

Heklenål: 4

1 kommentar:

  1. At jeg ikke har sett deg før, herr ape! Så søt du er! Mulig du får en halvbror eller fetter eller bare fjern slektning her i strikkekurven min etterhvert! (o:

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!