fredag 30. mars 2012

Påske!

Med disse heklede gryteklutene og den barnelagde påskepynten ønsker jeg dere alle en riktig god påske!

Jeg klarer ikke helt å holde meg til det, så slenger inn at noe av påsken skal brukes til å male en gammel Stompaseng. Andre påskekvelder skal selvsagt tilbringes strikkende! Strikking på dagtid i solveggen frister det og. Satser på at det blir mange muligheter!
Ellers har jeg fått meg jobb, så nå er det om en måneds tid slutt på livet som nyutdannet og arbeidsledig. Jeg gleder meg! Noe mindre tid til håndarbeid vil det bli, men ikke så mye at det er grunn til bekymring- jeg har ikke strikker så mye på dagtid. Følte at jeg måtte tilbringe mest mulig tid foran PC'en på jobbjakt og i et slags forsøk på å få "følelsen av å jobbe"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!