tirsdag 12. juli 2011

Vinnerlykke!

Jeg har vært så heldig å vinne ikke bare en, men hele to give-away's! Jeg er ikke av sorten som til stadighet vinner lotteri og lignende, men når det kommer til blogger så har jeg jammen meg flaks! Må si det er utrolig morsomt og ikke minst inspirerende. De fleste give-away's (eller bør jeg si gi-vekker?) jeg har deltatt i har gjort at jeg har oppdaget nye blogger. Enten blant innleggene i blogglotteriet (kanskje et godt navn?), link til andre og nye blogglotteri eller blant vinnerne som kanskje har blogger jeg ikke har sett før.
Uansett, det jeg har vært så heldig å vinne siste uka er en nydelig heklet veske av Lena. Der kan man få inspirasjon til både strikke-, hekle- og syprosjekter. Jeg liker godt fargevalgene hennes:)
Så har jeg vunnet en heklebok jeg faktisk har ønsket meg lenge! Tenk så flaks! Nå blir det pynt på plaggene fremover. Ta en titt i bloggen Bekkis heklerier! Hun er utrolig dyktig! Ligger mange oppskrifter hun har skrevet der. Oppskriftene er enkle og greie. Gode forklaringer som gjør en amatørhekler flink:) Hun har blant annet lagt ut HinkelPinkel som jeg har heklet tidligere.

Har det vært stille her? Mulig, holder på med fem gaver for tiden. De kan jo ikke vises frem!

1 kommentar:

  1. Så morsomt at du blir med på lotteriet mitt, da fant jeg også bloggen din. Du er veldig flink, strikker så mye fint som jeg liker. 4 lodd til deg skal bli.
    Ha en fin dag, hilsen Mymlen

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!