lørdag 1. januar 2011

Produksjonskavalkade 2010

Litt på etterskudd er det dags for en oppsummering av håndarbeidsåret 2010.
I følge knitmeter har jeg strikket 17,6km. Det er en del garn. Jeg synes denne telleren er både morsom og inspirerende, så det er med skuffelse jeg nå ser det står "I haven't knit any this year".
Knitmeter la jeg første gang merke til på bloggen til Monstermønster. Hun hadde et slikt imponerende tall på sin, så jeg bestemte meg sporenstreks for å få et høyt tall selv. Altså, så mye babyull jeg bruker, så kan jeg vel ikke akkurat beskyldes for å strikke etter den...
Jeg liker statistikk og lager derfor en enkel oversikt over hva jeg lagde i fjor:
10 bleiebukser
6 bukser i barnestr.
6 gensere i barnestr.
6 tepper i ulike str.
5 luer, både til store og små hoder
4 par barnesokker
3 jakker i babystr.
2 kjoler i babystr.
2 par stay on booties
2 pysjer
1 hals
1 par voksensokker
1 par leggvarmere

Jeg sydde
30 bleier
mange innlegg
1 våtpose
1 mei tai

Strikkenerd og stolt av det:)


Mål for 2011:
* mer mønsterstrikk, både flerfarget og hull/flettemønster
* mer til meg selv
* flere gaver
* bli flinkere:)

1 kommentar:

  1. Oi, jeg har aldri besøkt bloggen din før og nå er jeg omtrent stum av beundring over alt det flotte du har laget. Min lilletuppe er akkurat på dagen tre måneder eldre enn din, men har dessverre ikke fått på langt nær så mange fine strikkeplagg, og nå er hun vel på vei til å vokse ut av alt det jeg måtte ha på pinnene... Hvem er det som driver og strekker i babyene våre tro?

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!