onsdag 26. mai 2010

Vognteppe

Ja, da har jeg tatt fatt på nok et prosjekt. Med førstemann gikk jeg og siklet på alle som hadde heklet teppe av bestemorsruter. Denne gangen skal ikke jeg være noe dårligere!
Dette blir (forhåpentligvis) et læreprosjekt for meg. Jeg er ikke spesielt god på hekling. Lærte av bestemor en gang på barneskolen. Etter det har jeg heklet kant rundt et babyteppe, og en liten lekesak.
Bildet viser produksjonen så langt. Hvor mange ruter jeg trenger, det har jeg ikke tenkt til å finne ut. Får bare hekle i vei i den tro at det går fort.

Liste over prosjekter på pinnene/nålen:
- mønstret babyteppe i babyull
- Mor Signe babyteppe i NZ lammeuld
- dette vognteppe
- en babybukse
- en babyjakke
- trolig mer, men tør ikke gå å grave i kurven for å sjekke

Jeg synes det er fint å ha flere prosjekter gående samtidig - for så å gjøre litt på dem som jeg lyster. Men dette er vel i overkant selv for meg! Tre ting burde være maks...

Og så til listen over ting jeg planlegger å strikke innen oktober. Vel, tror nok ikke det er plass til den i dette innlegget. Og den vokser stadig, særlig nå midt i eksamensperioden hvor jeg må lese og ikke strikke på kvelden. Fysj!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!