lørdag 30. januar 2010

Polygami

Jeg har tidligere skrevet at jeg har som mål å bli mer monogam. Altså, i forhold til strikkeprosjekter, da. Men en kveld forleden så kom jeg til det helt motsatte. Det er polygami som gjelder! Det var nemlig litt krisestemning i heimen. Jeg hadde gått tom for prosjekter-på-pinnene. Jeg hadde kun prosjekter-på-liste-som-av-forskjellige-årsaker-ikke-kunne-påbegynnes der og da. Vi skulle se film. Hallo, se film uten strikketøy?
Så nå er monogami-idealet avskaffet her i gården.

1 kommentar:

  1. Hei!
    Så flink du er! Måtte inn å kikka litt på sida di. Holde på å strikke ullbukser sjøl, ska begynna med tøybleier, tenkte eg.. Har laga to små trekantbukser, og har starta med ei "vanlig" bukse. Spennande å sjå resultatet, då eg ikkje e så kjempegod på strikking.... Men koselig å holde på med =)

    klem miamilla på September2010-forumet

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!